Vil du bli en av oss?
Tertnes Håndball Elite har ambisjoner om å ta steg som arrangør, men for å klare det, trenger vi flere gode hjelpere! Vi håper derfor du har lyst å bidra som frivillig for Tertnes, og dermed bidra til å skape gylne øyeblikk i Åsane Arena kommende sesong!
Våre kamper hadde ikke vært mulig å gjennomføre uten engasjement og innsats fra våre frivillige. Men vi trenger flere på laget og inviterer derfor til:
Oppstartsmøte til årets sesong mandag 26. august kl. 18:00 i Åsane Arena
På møtet informerer vi om kommende sesong, samt har en hyggelig stund med prat og pizza som Pizzabakeren spanderer på oss.
Oppmøte for kampene våre er normalt 2 timer før kampstart. På kampdag får våre frivillige:
- Arrangørbekledning
- Enkel servering
- Gratis parkering utenfor hallen
I tillegg inviteres alle frivillige på juleavslutning og sommeravslutning sammen med spillergruppen.
Oppgavene på kampdag er mange og varierte, og her kan du lese mer om hvilke roller og arbeidsoppgaver vi trenger frivillige til:
- Arenarigg
Som frivillig i riggegjengen vil du bidra med både opprigg og nedrigg av arenaen. Det er mye som skal rigges før hver kamp, derfor søker vi deg som er litt praktisk anlagt og liker å ta i et tak. Dine arbeidsoppgaver kan bl. a. være opprigg av sekreteriatsområdet, oppsett av reklameskilt, montering av gulvmerker mm. Etter kampen skal alt utstyr demonteres igjen. - Arenavert
Som arenavert i hallen er dine arbeidsoppgaver å vise publikum til sine plasser i arenaen, holder orden under kampen, samt koste tribuner og tømme avfall når kampen er over. - Adgangskontroll og/eller billettsalg
Som frivillig på adgangskontroll og/eller billettsalg rigger du billettsalgsområdet, sjekker billetter og sørger for god flyt i innslippet. - Supportershop
Dine arbeidsoppgaver blir primært å klargjøre supportershopen, salg og nedrigg. - Kiosk/bespisning
Dine arbeidsoppgaver er primært klargjøring av kiosk og kiosksalg, samt nedrigging av kiosk etter kamp. Det inkluderer å holde orden på kjøkken, lage enkel mat til frivillige, klargjøre frukt til begge lags garderober, samt mat til bortelag etter kamp. Noen ganger kan det også være aktuelt å bistå ved bespisning ifm. gjestearrangement. - Fanzone
På 5-6 av kommende sesongs kamper vil vi ca halvannen time før kampstart invitere til fanzone for publikum. Her trengs det frivillige som tilsynsvakter ved hoppeslott o.l., samt til å gjennomføre enkle konkurranser for deltakerne (f eks skuddmåling). Synes du at ansiktsmaling er gøy og liker å være sammen med barn, er fanzone-aktivitetene midt i blinken for deg. - Tertus og Tertine
Som frivillige i maskotdraktene Tertus og Tertine, er hovedoppgaven å engasjere publikum, og få de med på heiing og klapping før og under kampen. - Frivillig generelt
Selv om du kanskje ikke har bestemte ønsker for hva du vil bidra med, men er villig til å hjelpe til der det trengs, er du hjertelig velkommen i gjengen vår.
Noen av oppgavene kan kombineres.
Vi har forståelse for at det ikke passer for alle å stille på alle sesongens kamper, men vi er takknemlige for om du bidrar når du kan. Alle som er registrert vil motta innkalling ca. en-to uker før kamp via sms, deretter gir du tilbakemelding om du kan stille på kommende kamp eller ikke.
Påmelding til oppstartsmøtet 27. august gjøres til daglig leder Marit Brox, tlf. 414 49 034/marit@tertneshandballelite.no. Ta også kontakt om du ikke kan stille på møtet, men likevel er interessert i å bli med blant våre frivillige.